Wakacje z vinyasa jogą nad jeziorem Roś

Potrzebujesz oddechu od codziennych obowiązków i marzysz o zanurzeniu się w głębokim relaksie? Wybierz się z nami na wakacje z jogą na zielonych Mazurach. W malowniczym otoczeniu jeziora Roś czeka na nas wszystko, czego dusza zapragnie: codzienna praktyka asan w nurcie vinyasa jogi, przestrzeń do odpoczynku w otoczeniu przyrody oraz okazja do wspólnego, aktywnego spędzenia czasu (kajaki, rowery, pływanie w jeziorze – czyli wszystkie wakacyjne przyjemności) .
 
Jeśli bliska jest Ci idea #selfcare i chcesz całościowo o siebie zadbać, praktyka jogi doskonale się w to wpisuje. Wzmacnia i uelastycznia całe ciało, przywracając fizjologiczny zakres ruchu i tym samym redukując dyskomfort spowodowany napięciami. Uczy głębokiego oddechu i aktywacji przepony, dzięki czemu dotleniamy organizm i zyskujemy niemal od razu lepsze samopoczucie. Uważne wykonywanie asan i świadomy oddech pomagają skoncentrować się na chwili obecnej, redukując poziom stresu i ucząc dystansu do codziennych spraw. 
 
Być może joga kojarzy Ci się z długim trwaniem w pozycjach i niewielką ilością ruchu, przez co obawiasz się nudy – nic bardziej mylnego. Zajęcia w stylu vinyasy to nie tylko solidna dawka wysiłku, w trakcie którego przyjemnie się zmęczysz, ale też okazja do równomiernego wzmocnienia ciała (również mięśni głębokich, kluczowych dla zdrowia kręgosłupa) i pracy nad zakresami ruchu. Każda sesja zwieńczona jest długą relaksacją i zawiera elementy technik oddechowych, aby pozytywnie oddziaływać nie tylko na ciało, ale i umysł. 
 
Jeśli praktykujesz jogę już jakiś czas i chcesz spróbować trudniejszych pozycji, spodobają Ci się zajęcia „peak pose”, na których wspólnie przejdziemy przez sekwencję przygotowującą ciało do bardziej wymagających asan. Oczywiście, będą różne modyfikacje, dlatego każdy wykona je na miarę swoich możliwości, bez względu na poziom zaawansowania (początkujący są mile widziani!) Za to dla bardziej doświadczonych joginów będzie to okazja do opanowania elementów niezbędnych do zrobienia np. stania na głowie, kruka czy rajskiego ptaka – w bezpiecznych warunkach, pod okiem wykwalifikowanej nauczycielki. Przekonasz się, że droga dochodzenia do trudniejszych pozycji może być przede wszystkim świetną zabawą i przynosić mnóstwo satysfakcji. 
 

PLAN SESJI JOGI 

 
Codziennie spotkamy się na macie dwa razy po 75 minut.
Rozpoczniemy dzień dynamiczną vinyasą, czyli praktyką bazującą na powitaniach słońca i płynnych przejściach między pozycjami. Będziemy wzmacniać i głęboko rozciągać całe ciało i wykonamy sekwencję przygotowującą nas do wejścia w wybraną, trudniejszą asanę (lub jej modyfikację). Sesję zwieńczymy długim relaksem i ze świeżą energią ruszymy na pyszne wege śniadanie. 
 
Wieczorna praktyka, prowadzona w stylu slow flow, będzie znacznie spokojniejsza, ukierunkowana na wyciszenie i regenerację. Skoncentrujemy się na miękkim, przyjemnym ruchu i poszukiwaniu komfortu w ciele. W niektórych pozycjach zatrzymamy się na dłużej, żeby rozluźnić tkanki i zaznać głębokiego, kojącego odpoczynku. W każdej sesji znajdzie się również miejsce na praktykę oddechową sprzyjającą wyciszeniu oraz długą relaksację. 
 
Dodatkowo czeka nas dwugodzinny warsztat stania na głowie, podczas którego dowiemy się, jak bezpiecznie wykonywać pozycje odwrócone, jak przełamać lęk związany z byciem do góry nogami oraz które mięśnie wzmacniać, aby pozycje te były w naszym zasięgu.
 
Ćwiczyć będziemy w pięknej, przestronnej sali z przeszklonymi ścianami i widokiem na zieleń. Jeśli pogoda dopisze, niektóre zajęcia zrealizujemy na świeżym powietrzu, nad samym brzegiem jeziora. 
 
Wielkość sali umożliwia zachowanie dystansu między uczestnikami; na miejscu dostępne są też środki do dezynfekcji. Zależy mi, aby każdy czuł się komfortowo, dlatego to Ty decydujesz, czy chcesz otrzymywać korekty manualne (innymi słowy, czy chcesz być poprawiana/y).
 

CZAS WOLNY 

 
Wyjazd ma przede wszystkim sprzyjać wypoczynkowi, dlatego zależało mi, aby w ciągu dnia zostawić przestrzeń na aktywności, które najlepiej wpiszą się w Twoją definicję urlopu i przyniosą Ci najwięcej radości. Pływanie w jeziorze, a może relaks z książką w hamaku? To Ty wybierasz, na co masz ochotę. 
 
W planie są spacery po pobliskiej Puszczy Piskiej oraz wpisane już w tradycję wyjazdów, integracyjne ognisko z wege przekąskami. 
 
Jedzie z nami mój partner, który jest doświadczonym trenerem pływania, dlatego będzie możliwość spróbowania swoich sił w pływaniu open water z asekuracją (w cenie wyjazdu).
 
Na miejscu można wypożyczyć kajaki i rowery (dodatkowo płatne), a także wykupić lekcje winsurfingu. 
 
Marzy Ci się błogi relaks i słodkie nicnierobienie? Z pewnością odnajdziesz się w zielonym zagajniku, gdzie można zaszyć się z książką na hamaku; albo na hotelowym tarasie, z którego najlepiej podziwiać spektakularne zachody słońca. 
 

GDZIE SIĘ ZATRZYMAMY

 
Hotel Joseph Conrad to wyjątkowe, kameralne miejsce z rodzinną atmosferą i niezwykle życzliwymi Właścicielami, dzięki którym wciąż tutaj wracamy. Usytuowany nad malowniczym jeziorem Roś, z dala od innych zabudowań, stwarza doskonałe warunki do odpoczynku dla spragnionych ciszy i zieleni. 
 
Będziemy nocować w komfortowo wyposażonych pokojach z łazienkami, a o nasze podniebienia zadba niezastąpiona załoga hotelowej restauracji, która przygotuje dla nas pyszne i zdrowe, wegetariańskie posiłki. 
 
Hotel znajduje się w miejscowości Pisz (dojazd z Warszawy samochodem ok. 2,5h). Jeśli nie jesteś zmotoryzowana/y, skontaktuj się z nami – zwykle mamy zapasowe miejsca w samochodzie, a uczestnicy wyjazdów okazują się często na tyle życzliwi, że udaje się zorganizować transport dla wszystkich (nie dość, że sprzyja to integracji, to jeszcze jest ekologiczne).
 

O MNIE

 
Asia Głuchowska – nauczycielka jogi w nurcie vinyasa, od trzech lat z przyjemnością dzielę się praktyką z uczniami na każdym poziomie zaawansowania. Prowadzę jogę z uśmiechem i na luzie, a na pierwszym miejscu stawiam dobre samopoczucie uczestników zajęć. Moją specjalnością są dynamiczne sesje, które zapewniają ciału porządną dawkę wysiłku i zastrzyk endorfin. Jestem chodzącym dowodem na to, że nie trzeba być ani naturalnie rozciągniętym, ani spokojnym, żeby praktykować jogę. Wręcz przeciwnie – mam nieznośnie spięte ciało i wiecznie rozbiegany umysł, a nie tylko z powodzeniem ćwiczę asany i medytuję, ale też uczę tego innych. Chętnie poprowadzę Cię fascynującą ścieżką, którą jest joga i pomogę Ci odkryć ją dla siebie (bo to moim zdaniem jest najważniejsze).
 

ZAPISY 

 
Jeśli dotarłaś/eś do tego momentu, bardzo się cieszę, bo istnieje spora szansa, że poważnie rozważasz wyjazd i być może spotkamy się już za kilka tygodni. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, śmiało pisz lub dzwoń – chętnie odpowiem.
Zgadzasz się, że czas zrobić coś dobrego dla siebie w te wakacje? Jeśli przemawia do Ciebie oferta mojego wyjazdu, zapraszam do kontaktu i rezerwacji. 
 
Zależy mi na utrzymaniu wysokiej jakości zajęć oraz komforcie uczestników, dlatego na ten wyjazd jest dostępnych tylko 16 miejsc.
 
Rezerwacja:
klub@palestraplywania.pl
+48 606 412 666
Możesz też skorzystać z formularza poniżej.