Przejdź do treści

GRAFIK

GRAFIK ZAJĘĆ W SEZONIE 2022/23

Uwaga! Nowe grupy nauki pływania od podstaw ruszają od 1.03 – sprawdź grafik!

MIEJSCERODZAJ ZAJĘĆDNI I GODZINY
Ośrodek Inflanckanauka pływaniaponiedziałek i środa 18:00-19:00
Ośrodek Inflanckadoskonalenie pływaniaponiedziałek i środa 18:00-19:00
Ośrodek Inflanckadoskonalenie pływaniaponiedziałek i środa 19:00-20:00
Ośrodek Inflanckapływanie – poziom średnio zaawansowanyponiedziałek i środa 19:00-20:00
Ośrodek Inflanckapływanie – kraul długodystansowyponiedziałek i środa 19:00-20:00
Ośrodek Inflanckadoskonalenie pływaniaponiedziałek i środa 20:00-21:00
Ośrodek Inflanckapływanie – poziom średnio zaawansowanyponiedziałek i środa 20:00-21:00
Ośrodek Inflanckanauka pływaniawtorek i czwartek 18:00-19:00
Ośrodek Inflanckadoskonalenie pływaniawtorek i czwartek 18:00-19:00
Ośrodek Inflanckapływanie – poziom średnio zaawansowanywtorek i czwartek 18:00-19:00
Ośrodek Inflanckanauka pływaniawtorek i czwartek 19:00-20:00
Ośrodek Inflanckapływanie – poziom średnio zaawansowanywtorek i czwartek 19:00-20:00
Ośrodek Inflanckapływanie – poziom zaawansowanywtorek i czwartek 19:00-20:00
Ośrodek Inflanckanauka pływaniawtorek i czwartek 20:00-21:00
Ośrodek Inflanckadoskonalenie pływaniawtorek i czwartek 20:00-21:00
CSR WUM Trojdenapływanie – poziom średnio zaawansowanyponiedziałek i środa 6:30-7:30
CSR WUM Trojdenanauka pływaniaponiedziałek i środa 7:30-8:30
CSR WUM Trojdenanauka pływania od podstaw
[nowa grupa od 2.03]
wtorek i czwartek 6:00-7:00
CSR WUM Trojdenanauka pływania od podstaw
[nowa grupa od 2.03]
wtorek i czwartek 7:00-8:00
CSR WUM Trojdenanauka pływania od podstaw
[nowa grupa od 1.03]
środa 19:30
CSR WUM Trojdenanauka pływania od podstaw
[nowa grupa od 1.03]
środa 20:30
WSM Kawęczyńskanauka pływaniaponiedziałek i środa 18:00-19:00
WSM Kawęczyńskanauka pływania od podstaw
[nowa grupa od 1.03]
poniedziałek i środa 19:00-20:00
Ośrodek Inflancka, sala fitnesstrening medycznypiątek 17:00-18:00
Ośrodek Inflancka, sala fitnessjogaśroda 19:30-20:30
Ośrodek Inflancka, sala fitnessjogasobota 10:00-11:00
Stadion Agrykolatrening biegowyniedziela 10:00-11:00

Chcesz opanować podstawy pływania w weekendowym trybie? Sprawdź intensywny kurs nauki pływania.

PŁYWANIE – POZIOMY ZAAWANSOWANIA

Poniżej opisaliśmy, czym charakteryzują się poszczególne poziomy, aby ułatwić Ci wybór odpowiedniej grupy. Przed dołączeniem do zajęć skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby poprzez krótki wywiad potwierdzić wybór. Trener może też zasugerować zmianę grupy po pierwszych zajęciach.

nauka pływania od podstaw – grupa dla osób rozpoczynających przygodę z pływaniem, które chcą oswoić się z wodą i opanować podstawowe umiejętności (według naszego autorskiego programu dla osób dorosłych „Pływackie ABC”).

CZEGO SIĘ SPODZIEWAĆ? W zależności od tego, czy boisz się głębokości, naukę rozpoczniesz na brodziku lub na standardowym torze. W ramach każdej grupy nauki pływania wydzielone są dwie lub trzy podgrupy, więc nie musisz się martwić, że będziesz odstawać poziomem. Na zajęciach: oswajanie z wodą, ćwiczenia oddechowe, nauka swobodnego utrzymywania się na wodzie (ćwiczenia pływalności), podstawowe treningi mające na celu poprawę wydolności organizmu. W perspektywie sezonu dążenie do swobodnego poruszania się stylem grzbietowym, opanowanie podstaw kraula (przepłynięcie 50m), elementy stylu motylkowego (nogi + koordynacja ruchowa).

doskonalenie pływania – grupa dla osób oswojonych z wodą, które opanowały „Pływackie ABC” i są w stanie swobodnie poruszać się na brzuchu i na plecach (niekoniecznie pełnymi stylami).

CZEGO SIĘ SPODZIEWAĆ? Dużo ćwiczeń technicznych mających na celu doskonalenie stylu dowolnego (kraul), pływanie na odcinkach dłuższych niż 50m, elementy stylu motylkowego oraz nastawienie na poprawę fizycznych parametrów organizmu. W perspektywie sezonu dążenie do swobodnego pływania stylem dowolnym (100m) oraz pływania delfinem na plecach.

pływanie – poziom średnio zaawansowany – grupa dla osób pływających stylem grzbietowym oraz dowolnym (min. 100m).

CZEGO SIĘ SPODZIEWAĆ? Dużo ćwiczeń technicznych, mających za zadanie wypracowanie dobrych nawyków poruszania się w wodzie, nauka poprawnego oddychania przy każdym ze stylów pływackich, pływanie zadań treningowych w ujęciu czasowym, treningi mające na celu poprawę wydolności organizmu. W perspektywie sezonu pływanie krótkich odcinków (25m) stylem motylkowym, pływanie zadań treningowych opartych na dystansach 200m.

pływanie – poziom zaawansowany – grupa dla osób potrafiących pływać, chcących podnieść swój poziom siły i mocy mięśniowej, szczególnie dla planujących starty w zawodach. Dzięki treningowi pojemności tlenowej i beztlenowej będziecie mogli doświadczyć na własnej skórze jak przygotowują się do startów najlepsi sportowcy na świecie. Odpowiednie miejsce dla spragnionych wyzwań! Pomożemy Ci przygotowywać się do startów w zawodach i osiągnąć własne, sportowe cele (lub po prostu czerpać satysfakcję z poprawy wyników).

CZEGO SIĘ SPODZIEWAĆ? Ćwiczenia doskonalące technikę pływania wszystkimi 4 stylami, opanowanie stylu motylkowego (delfin), ćwiczenie różnych technik oddychania, intensywne treningi mające na celu poprawę wydolności organizmu, regularne testy sprawdzające; uwzględnienie indywidualnych celów treningowych uczestników; dla chętnych wspólne przygotowywanie się do startów w zawodach. W perspektywie sezonu poprawa życiówki.

pływanie – kraul długodystansowy – grupa dla miłośników pływania stylem dowolnym oraz dla osób planujących starty w zawodach open water i w triathlonie. Wymagana umiejętność przepłynięcia min. 200m kraulem.

CZEGO SIĘ SPODZIEWAĆ? Treningi rozwijające pojemność tlenową organizmu, dużo ćwiczeń technicznych do kraula dwuuderzeniowego (wykorzystywanego w pływaniu długich dystansów). W perspektywie sezonu swobodne pływanie odcinków 800m w zadaniach treningowych.

Jeśli masz wątpliwości, do której grupy się zapisać – skontaktuj się z nami.

Baseny, na których pływamy